Προσφέρουμε εγγύηση 4 ετών σε εξωτερικές περσίδες και ρολά για όλους τους συνεργάτες εγκατάστασης. Προσφέρουμε 5 χρόνια εγγύηση για κινητήρες και 2 χρόνια εγγύηση για ηλεκτρονικά. Μάθετε πώς λειτουργεί η εγγύηση και πώς μπορείτε να την εφαρμόσετε σε περίπτωση ελαττώματος – ως εγκαταστάτης ή ως τελικός πελάτης.
Εξωτερικές περσίδες και ρολά με ζιπ: 2+2 χρόνια εγγύηση
Επειδή πιστεύουμε στην ποιότητα των περσίδων και των ρολών μας, δίνουμε επιπλέον δύο χρόνια πέρα από την κανονική διετή εγγύηση. Κατά τη διάρκεια της νόμιμης περιόδου εγγύησης 2 ετών, δικαιούστε πλήρη επιστροφή των εξόδων που σχετίζονται με την αξίωση. Κατά τη διάρκεια της εκτεταμένης εγγύησης 2 ετών, θα επισκευάσουμε τις εξωτερικές περσίδες ή τα ρολά στο εργοστάσιό μας, όπου θα πληρώσετε μόνο τη μεταφορά ή θα σας στείλουμε ανταλλακτικά δωρεάν. Αυτοί οι κανόνες ισχύουν για τους συνεργάτες εγκατάστασης – ως τελικός πελάτης, χειρίζεστε πάντα παράπονα με την εταιρεία εγκατάστασης.
Φυσικά, η πραγματική διάρκεια ζωής των εξωτερικών περσίδων και των ρολών είναι πολύ μεγαλύτερη από 4 χρόνια: με σωστό χειρισμό και φροντίδα, η τεχνολογία σκίασής μας θα διαρκέσει για δεκαετίες.
Η περίοδος εγγύησης ξεκινά από τη στιγμή που τα αγαθά παραδίδονται στον αγοραστή, που στην περίπτωσή μας είναι η συνεργαζόμενη εταιρεία εγκατάστασης. Εάν ένα εξάρτημα αντικατασταθεί ή επισκευαστεί, η περίοδος εγγύησης συνεχίζεται, δηλαδή, δεν ξεκινά ξανά από την αρχή.
Ως πελάτης, χειρίζεστε πάντα τους όρους της εγγύησης στη δική σας σύμβαση με τον εγκαταστάτη.
Οι κινητήρες έχουν 5 χρόνια εγγύηση
Υπάρχουν πολλοί κινητήρες διαθέσιμοι στην αγορά με διαφορετικές περιόδους εγγύησης. για εμάς, μοτέρ από τη γαλλική εταιρεία Somfy ή τις γερμανικές εταιρείες έχουν αποδείξει τον εαυτό τους όλα αυτά τα χρόνια συνεργασίας. Παρέχουμε στους συνεργάτες εγκατάστασης 5 χρόνια εγγύηση για όλα. Ως τελικός πελάτης, έχετε και πάλι μια εγγύηση ότι συμφωνείτε συμβατικά με τον εγκαταστάτη σας.
Όλα τα άλλα ηλεκτρονικά (ελεγκτές, αισθητήρες, διακόπτες) έχουν τυπική εγγύηση 2 ετών.
Οι περισσότερες αξιώσεις εγγύησης οφείλονται σε αντιεπαγγελματική εγκατάσταση
Από την εμπειρία μας στην αγορά εξωτερικής σκίασης, γνωρίζουμε ότι οι περισσότερες αξιώσεις εγγύησης προκαλούνται από αντιεπαγγελματική εγκατάσταση. Κάθε χιλιοστό μετράει όταν πρόκειται για τη μέτρηση και την εγκατάσταση εξωτερικών περσίδων και ρολών, και συχνά ο εγκαταστάτης πρέπει να αντιμετωπίσει στραβά ή εσφαλμένα ευθυγραμμισμένα άκρα παραθύρων και ούτω καθεξής. Επομένως, ο εξοπλισμός σκίασής μας τοποθετείται αποκλειστικά από εγκαταστάτες. Ως τελικός πελάτης, δεν μπορείτε να έχετε πρόσβαση στις περσίδες και τα ρολά μας παρά μόνο μέσω εγκαταστάτη.
Το πλεονέκτημα είναι ότι ο εγκαταστάτης αναλαμβάνει στη συνέχεια την πλήρη ευθύνη για την εργασία που έχει γίνει και εγγυάται όλες τις επισκευές εντός της περιόδου εγγύησης. Ορισμένες εταιρείες προσφέρουν επίσης σέρβις εξοπλισμού σκίασης και όταν ανακαλύπτουν ένα ελαττωματικό ή παλιό εξάρτημα, χειρίζονται την αντικατάσταση ή την επισκευή με δικά τους έξοδα, ώστε να μην χρειάζεται εσείς ως πελάτης.
Διαδικασία αξίωσης εγγύησης
Ως τελικός πελάτης, εάν οι εξωτερικές περσίδες ή τα ρολά οθόνης έχουν υποστεί ζημιά, καλέστε αμέσως τον εγκαταστάτη και μην προσπαθήσετε να επισκευάσετε μόνοι σας τη σκίαση. Κινδυνεύετε να ακυρώσετε την εγγύησή σας.
Ως συνεργάτης εγκατάστασης, θα πρέπει ιδανικά να επικοινωνήσετε με τον αντιπρόσωπο πωλήσεων για να συζητήσετε τα επόμενα βήματα. Μπορούμε να προσφέρουμε συμβουλευτική, επισκευή στην τοποθεσία μας ή να ανταλλακτικά.
Εάν η αξίωση εγγύησης αφορά κινητήρα, φέρτε ή θα το δοκιμάσουμε με τον τεχνικό μας και θα το στείλουμε στον κατασκευαστή, ο οποίος θα διευθετήσει την απαίτηση, ή θα διαγράψουμε τον κινητήρα που και που. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο τελικός πελάτης θα λάβει έναν κινητήρα αντικατάστασης, ώστε να μπορεί να συνεχίσει να χρησιμοποιεί πλήρως τις περσίδες ή τα παντζούρια του.
«Τις περισσότερες φορές αντιμετωπίζουμε αξιώσεις εγγύησης για γρατσουνιές ή κατεστραμμένες περσίδες λόγω μεταφοράς», εξηγεί ο διευθυντής πωλήσεών μας. «Μερικές φορές τα εξαρτήματα καταστρέφονται λόγω κακής εγκατάστασης - πιο συχνά τα ρουλεμάν και οι ταινίες οδήγησης. Αλλά τέτοιες περιπτώσεις είναι σπάνιες».
Ασχολούμαστε άμεσα με τις επισκευές. Σε περίπτωση μεγαλύτερης καταγγελίας (π.χ. πολλών περσίδων), θα επισκεφτούμε τον ιστότοπο ή θα ζητήσουμε από τον εγκαταστάτη φωτογραφίες για να αξιολογήσουμε εάν ο εξοπλισμός πρέπει να αποσυναρμολογηθεί και να μας σταλεί.
Όροι αποδοχής αξίωσης εγγύησης
Για να εγκρίνουμε την αξίωση, είναι απαραίτητο:
να υποβάλει αξίωση εντός της περιόδου εγγύησης, για τη συμμόρφωση με τις προϋποθέσεις που ορίζονται στο Φύλλο Δεδομένων Προϊόντος,
ότι το ελάττωμα στα αγαθά δεν προκαλείται από αντιεπαγγελματικό χειρισμό από τον αγοραστή (πελάτη) ή τον χρήστη
ότι το ελάττωμα δεν οφείλεται σε φυσιολογική φθορά,
να πληρώσει την τιμή αγοράς ή την τιμή εργασίας για τα αγαθά που παραδόθηκαν.
Δυστυχώς, η ζημιά που προκαλείται από τον ιδιοκτήτη που αφήνει μια καρέκλα ή μια σκάλα κήπου κάτω από τις περσίδες, για παράδειγμα, δεν καλύπτεται από αξιώσεις εγγύησης.
Οι πλήρεις προϋποθέσεις για την έγκριση μιας αξίωσης καθορίζονται στη Διαδικασία Παραπόνων. Ωστόσο, είμαστε άνθρωποι και προσπαθούμε πάντα να καταλήξουμε σε συμφωνία με τους συνεργάτες εγκατάστασης, ώστε η αξίωση να εξελιχθεί ομαλά και προς ικανοποίηση όλων των μερών.
Ασχολούμαστε με ελάχιστα παράπονα
Είτε είστε συνεργάτης εγκατάστασης είτε τελικός πελάτης, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην χρειαστεί ποτέ να αντιμετωπίσετε ένα παράπονο σχετικά με περσίδες ή ρολά. Η σκίασή μας έχει μακροχρόνιο ποσοστό αξιοπιστίας 98,2% και αντιμετωπίζουμε παράπονα σε πολύ μικρό αριθμό περιπτώσεων. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τα ελαττώματα που αντιμετωπίζουμε συνήθως και πώς τα προλαμβάνουμε.
Το πιο συνηθισμένο είδος καταγγελίας είναι ένα ελάττωμα στον κινητήρα ή στα ηλεκτρονικά, το οποίο συνήθως μπορούμε να επιλύσουμε πολύ γρήγορα. Τα παράπονα για τα ίδια τα εξωτερικά στόρια ή τα ρολά είναι κυριολεκτικά ένα στα χίλια.
Πηγή άρθρου: Jan Gajdoš
Comments