Επιλογή υλικού για τις εξωτερικές περσίδες: Γιατί το αλουμίνιο είναι το καλύτερο!

Οι εσωτερικές περσίδες μπορούν να κατασκευαστούν από ξύλο ή υφάσματα καθώς δεν χρειάζεται να αντιμετωπίσουν βροχή ή παγετό. Κατά την κατασκευή εξωτερικών περσίδων, ωστόσο, είναι απαραίτητο να επιλέξετε ένα υλικό που θα διαρκέσει σε δύσκολες εξωτερικές συνθήκες. Δείτε πώς να ελέγχετε υλικά για να εντοπίσετε περσίδες που θα σας διαρκέσουν για πάνω από 10 χρόνια


Για εσωτερικές περσίδες, έχετε ένα ολόκληρο φάσμα υλικών για να διαλέξετε, όπως μέταλλο, ξύλο, πλαστικό, μπαμπού ή υφάσματα. Ωστόσο, η ποικιλία είναι περιορισμένη για εξωτερικές περσίδες, καθώς τα υλικά πρέπει να είναι αρκετά ανθεκτικά και ανθεκτικά στην υγρασία, ισχυρό άνεμο ή διακυμάνσεις θερμοκρασίας. Αυτός είναι ο λόγος που οι εξωτερικές περσίδες κατασκευάζονται συνήθως από αλουμίνιο.


Γιατί το αλουμίνιο είναι το καλύτερο για τις περσίδες;

Το αλουμίνιο είναι ένα ελαφρύ μέταλλο, το οποίο είναι επίσης πολύ δυνατό και ανθεκτικό, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το σπάσιμο των περσίδων σε ισχυρό άνεμο. Επιπλέον, περσίδες αλουμινίου:


  • Δεν ξεθωριάζουν ακόμη και μετά από πολλά χρόνια λειτουργίας

  • Ανακλά τις ακτίνες του ήλιου

  • Λειτουργεί ως καλό φράγμα θερμότητας


Σε μικρότερη κλίμακα, μπορείτε επίσης να βρείτε ξύλινες εξωτερικές περσίδες στην αγορά, κάτι που μπορεί να είναι ενδιαφέρον κυρίως για αρχιτέκτονες που αναζητούν φυσικά υλικά. Ωστόσο, βρίσκονται σε σοβαρό μειονέκτημα λόγω των περιορισμένων επιλογών κατασκευής - σε αντίθεση με τις περσίδες αλουμινίου, οι ξύλινες πλάκες δεν μπορούν να κατασκευαστούν σε σχήματα Z ή S. Το ξύλο είναι επίσης πιο απαιτητικό όσον αφορά τη συντήρηση.


Το κυριότερο είναι να ελέγξετε το συστατικό υλικό.

Εκτός από τις ράγες, θα πρέπει επίσης να ρωτήσετε για τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή των μεμονωμένων εξαρτημάτων των περσίδων. Επαληθεύστε την ποιότητα ειδικά για πλαστικά εξαρτήματα - τα πλαστικά χαμηλής ποιότητας σπάνε εύκολα, παραμορφώνονται από τη θερμότητα και δεν διαρκούν πολύ, ειδικά όταν χρησιμοποιούνται για τεντωμένα μέρη (όπως πείροι οδήγησης).


Εστίαση στα ακόλουθα στοιχεία:


Κλωστοϋφαντουργική ταινία - μεταξύ των συστατικών με τις περισσότερες τάσεις, πρέπει να είναι πολύ ανθεκτική και ανθεκτική (π.χ., έναντι τριβής ή υπεριώδους ακτινοβολίας). Ενώ χρησιμοποιούνται συχνά λωρίδες 6 mm, εμείς συνεργαζόμαστε με υφαντικές ταινίες 8 mm που εισάγονται από την Ελβετία. Είναι η λωρίδα υψηλότερης ποιότητας σύμφωνα με ανεξάρτητες δοκιμές. Οι περσίδες μας διαθέτουν επίσης καμπύλα ανοίγματα που δεν κόβουν τη λωρίδα κατά την ενεργοποίηση του τυφλού.


Σκάλα - διευκολύνει την κλίση των ράβδων και πρέπει να είναι αρκετά ισχυρή για να αποφευχθεί το ξέφωτο. Χρησιμοποιούμε σκάλες ενισχυμένες με Kevlar - ένα υλικό που χρησιμοποιείται συνήθως για αεροπλάνα ή αλεξίσφαιρα γιλέκα.


Ζεύκτης σκάλας - τα κατασκευάζουμε από ανοξείδωτο ατσάλι, έτσι ώστε να είναι ανθεκτικά, ανθεκτικά και να επεκτείνουν τη διάρκεια ζωής των περσίδων.


Ρουλεμάν - χρησιμοποιούμε ρουλεμάν με ενσωματωμένη κωνική βελόνα, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη ρύθμιση της επιπεδότητας του κατώτερου προφίλ, την οποία θα εκτιμήσουν οι εγκαταστάτες εάν έχουν χτυπηθεί τα ρολά, π.χ. κατά τη μεταφορά.


Σφράγιση πλακών - συνήθως ευαίσθητο στη θερμότητα, μπορεί να γίνει εύθραυστο και να καταρρεύσει με την πάροδο του χρόνου. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο χρησιμοποιούμε σφραγίδες από πλαστικό υψηλής ποιότητας που αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες και διαρκεί για πολλά χρόνια.


Πείρος καθοδήγησης - για περσίδες Z-90, Z-70 και S-90, χρησιμοποιούμε ελλειπτικές μεταλλικές ακίδες, οι οποίες μειώνουν το θόρυβο που προκαλούν οι περσίδες (π.χ. σε δυνατούς ανέμους). Χρησιμοποιούμε πλαστικές καρφίτσες για άλλους τύπους περσίδων.



Οι περσίδες και τα εξαρτήματα εξακολουθούν να μην είναι τα πάντα - η σωστή επιλογή υλικού είναι σημαντική για άλλα μέρη των περσίδων, όπως ο κινητήρας. Κατά την επιλογή τους, επιλέξτε εταιρείες με μακρά παράδοση, καθώς δεν διατρέχουν τόσο μεγάλο κίνδυνο για έξοδο από την επιχείρηση (κάτι που θα σήμαινε έλλειψη ή απώλεια πιθανώς απαραίτητης εξυπηρέτησης)


Πηγή άρθρου: Miloslav Matoušek.

0 σχόλια